Ring mig op!

    Vælg ugedag(e)

    Vælg foretrukket tidsrum

    Du har også mulighed for at benytte formularen nederst på siden, hvis du ønsker at uddybe din henvendelse.

    FAQ

    Ofte stillede spørgsmål

    Find svar på ofte stillede spørgsmål her. Spørgsmålene er inddelt i kategorierne foredrag & workshops, læringsevents og virksomhedsforløb. Hvis du har andre spørgsmål eller ønsker yderligere information er du meget velkommen til at kontakte os i formularen nederst på siden.

    Foredrag & workshops

    • Prisen afhænger af varighed og indhold. Du kan finde priser i bunden af beskrivelsen på de enkelte foredrag og workshops. Som en del af virksomhedens CSR tilbyder vi halv pris på alle foredrag og workshops til grundskoler, efterskoler og højskoler.

    • Der er som sådan ikke nogen begrænsninger på publikumsantal til foredrag, så længe de tekniske/akustiske forhold sikrer, at alle kan høre og se. Vi har holdt foredrag for alt mellem 25-200+ deltagere og både små og store hold fungerer fint. Til workshops – hvor deltagerne i højere grad engageres og deltager aktivt -, er det optimale deltagerantal mellem 6-20, men større hold kan også gennemføre under tilpassede forhold. Kontakt os i formularen herunder, hvis du har en specifik forespørgsel.

    • Hvis der er et stort publikum eller rummets akustik er svær, anbefales det, at der er PA (lydanlæg) til rådighed. Vi kan selv medbringe ét – der passer til en sal på op til ca. 100 deltagere – eller bruge et eksisterende PA på location. Der er desuden brug for en projektor og et lærred (eller stor hvid væg) til visuelle præsentationer. Ved workshops i mindre hold kan vi typisk klare os med projektor eller en stor tv-skærm og behøver således ikke lydanlæg.

    • Et typisk foredrag varer 2-2,5 timer inkl. pause. Det er rart med en pause på midten – for både foredragsholder og publikum -, og gerne med lidt forfriskninger til de tilhørende, hvis der er mulighed for det. Hvis programmet er stramt og der er mange programpunkter, kan foredraget også afvikles i én runde eller skåret ned til 1 time. Kontakt os i formularen, hvis foredraget skal passe ind i et specifikt dagsprogram.

    • Det afhænger meget af, hvilken workshop der er tale om (indhold), hvor lang tid vi har til rådighed (varighed) og hvor mange deltagere, der er (omfang). I de fleste workshops bestræber vi os på, at have stor variation i indholdet – dvs, at der både er perioder, hvor vi underviser, perioder, hvor deltagerne byder ind i plenum og perioder til dialog, refleksion eller aktiviteter blandt deltagerne. Vi oplever, at det skaber den bedste balance og det største udbytte. Du kan læse mere om de enkelte workshops i kursusbeskrivelserne under Enneagrammet og Fremtidens organisation.

    Læringsevents

    • Ja, vi laver både små og store events: Vi har designet personaleture helt ned til 4-5 personer og store festivaler for over 15.000 deltagere. Vi stiller os gerne til rådighed uanset din organisations størrelse, dit ambitionsniveau og dit budget. Vi kan bidrage i hele spektret fra et par timers sparring og idégenerering til 360° eventledelse og planlægning. Det afhænger af dit behov og dit budget.

    • Planlægningsperioden afhænger ofte af, hvor omfattende dit læringsevent er og hvor mange eksterne aktører, der skal bidrage. Under normale omstændigheder er 5-6 uger en passende planlægningsperiode. Hvis du ønsker specifikke oplægsholdere på dit event, kan det være nødvendigt med længere forberedelsestid, da deres kalender kan være booket langt ud i fremtiden. Hvis du (blot) ønsker at skabe en rød tråd i dit arrangement og udnytte de forhåndværende virkemidler fuldt ud kan kortere tid også gøre det. Når vi kender lidt mere til dine ønsker, kan vi bedre estimere en tidsramme. Kontakt os gerne i formularen med info herom.

    • Det korte svar er: Alle! Uanset om det er den årlige sommerfest eller julefrokost, et firmajubilæum, et kursusseminar eller eksternat du skal afholde, så giver det altid mening at få læring og indsigt som udbytte af din investering. Det koster ofte mange penge at afholde et firmaevent, og det bliver ikke mindre underholdende eller festligt af at være designet til (også) at være lærerigt – tværtimod. Det handler blot om bevidst at vælge de virkemidler, der adresserer de potentialer og problemstillinger, virksomheden i forvejen arbejder med, og skabe en rød tråd igennem arrangementet. Vi kalder det “Fester med formål”, og alle events kan skæres efter det koncept.

    • Vores erfaring er, at det ikke er budgettet, der i sig selv definerer om et læringsevent bliver en succes: Man kan skabe stor værdi for et lille budget og tilsvarende “brænde et stort budget af” på noget storslået og spektakulært, der ikke nødvendigvis understøtter organisationsudvikling. Vores anbefaling vil være, at starte med at fastlægge de budskaber i organisationen, som læringseventet skal understøtte; dernæst – i en øvelse mellem ønsketænkning og det muliges kunst – at fastsætte et realistisk budget. Nogle gange bliver man kaldet til at bruge lidt ekstra på noget, der har en stor effekt; andre gange får man øje på midler, der kan bruges bedre i andre sammenhænge. Til inspiration kan det nævnes, at mange virksomheder finder midler til deres læringsevents i både sociale puljer (firmafester, medarbejderpleje mm) og uddannelsespuljer (efteruddannelse, kurser mm.) fordi læringsevents i udgangspunktet både er sociale/fællesskabsorienterede og udviklende/lærerige.

    • Vi har et tæt samarbejde med en række leverandører af eventudstyr og services – alt fra lyd/lys, scener, festlokaler, forplejning, personale mm. – og vi står gerne for booking af alt det praktiske og koordinering med eksterne leverandører. Det skal dog nævnes, at vores kerneydelse i forhold til læringsevents – og der hvor vores styrker og erfaringer bedst kommer til udtryk – først og fremmest er at skabe indhold og sikre sammenhængskraft, dvs. det der relaterer sig til “læring”. Så hvis du blot ønsker “et festtelt og buffet til 30 personer” og ikke er interesseret i at optimere organisationens læringsudbytte, kan du med fordel henvende dig direkte hos et lokalt eventbureau eller konferencecenter, der har specialiseret sig i at levere optimale rammer.

    Virksomhedsforløb

    • I samarbejde med kunden starter vi med at afdække målet med forløbet: Hvilken situation står I i? Hvor vil I gerne hen? Hvad vil I gerne have ud af forløbet? Når vi har fastlagt målet, sætter vi rammerne for forløbet på baggrund af de ressourcer (antal dage, budget mm.) der er afsat: Hvor, hvornår og hvordan skal forløbet afvikles?

      Når målet og rammen er sat, lægger vi en skitse for program og indhold, der afstemmes med ledelsen/de ansvarlige i organisationen, så vi sikrer os at jeres behov bliver mødt og vi har skabt grundlaget for et succesfuldt forløb.

    • Det er svært at give et entydigt svar, da alle virksomheder er unikke og ofte organiseret forskelligt. Men typiske kendetegn for de ledergrupper og teams vi arbejder med, er at:

      • Gruppen består af 3-10 deltagere, der er (gensidigt) afhængige af hinanden for at opnå succes
      • Gruppen arbejder tæt sammen i hverdagen om (at løse) et fælles mål, fx. drift, strategi og/eller projektledelse
      • Gruppen kan optimere deres performance og forståelse ved øget kendskab til hinandens styrker og svagheder
      • Gruppedeltagerne har et kollektivt ansvar for egen og andres trivsel, og for at nå de fælles mål

      Det er vigtigt at understrege, at vi tilpasser vores forløb til den enkelte virksomhed og det enkelte team, så forløbets mål afspejler de behov I har og den virkelighed I står i. Hvis du ønsker mere information om, hvordan vi kan hjælpe jer, er du meget velkommen til at kontakte os.

    • I vores forløb anvender vi en række forskelligartede og gennemprøvede metoder og  – afhængig af forløbets karakter og målsætning. Det kunne fx. være:

      Metoder og modeller:

      • Typologier og personlighedsmodeller, der skaber øget bevidsthed og selvindsigt
      • Praktisk teambuilding, kreative øvelser og individuelle reflektioner
      • Visualisering, kreative kompositioner og storytelling

      Vores rammesætning er ofte karaktiseret ved balance mellem:

      • Aktivitet, interaktion og refleksion
      • Individet, gruppen og organisationen
      • Målsætning, planlægning og handling
    • Prisen afhænger af forløbets indhold, varighed og intensitet. Kontakt os med mere information om jeres behov, så vender vi tilbage med en pris og et tilbud.

    • Vi benytter os af en certificeret og handlingsorienteret coaching-model. Modellen tager udgangspunkt i at hjælpe coachee’en – den, der bliver coachet – i at nå personlige mål og skabe positiv forandring. Det er således et godt udgangspunkt at have et oprigtigt ønske om at nå et specifikt mål eller skabe positiv forandring. (Om målet specifikt er relateret til dit professionelle rolle og virke eller er af mere personlig karakter, skelnes der ikke imellem; det forudsættes, at enhver succes vil have en positiv afsmitning på hele dig – både professionelt og privat).

      I løbet af sessionen hjælper coachen til:

      • at gøre målet specifikt og muligt at handle på
      • at afdække både kendte og skjulte forhindringer for at nå målet
      • at udarbejde en plan for konkrete handlinger
      • at skabe commitment og støtte coachee’en i processen

      Temaet for den næste session kan være et nyt mål eller være nye aspekter af en allerede kendt målsætning. Det afhænger først og fremmest af, hvad der “fylder mest” hos coachee’en, og hvor indsatsen formodes at give størst udbytte i hverdagen.

    • 1-til-1 Ledercoaching er et individuelt forløb, hvor du bliver coachet på de personlige mål, du har sat dig som leder. Forløbet kan variere i længde – alt efter dine behov – og kan afvikles både fysisk eller online eller som en kombination. Et typisk coachingforløb er ca. 10-15 sessions af en times varighed. Vi anbefaler, at du som minimum committer dig til de 3 første sessions, så du kan vænne dig til formatet og får skabt en relation til din coach.

    • En coaching session koster 800,- dkr ex. moms og varer ca. 60 minutter. Vi tilbyder en klippekortsordning, hvor du får session for 700,- dkr. ex. moms ved køb af 10 klip ad gangen. Ekstra sessions efter de første 10 koster også 700,- dkr. ex. moms.

    Få gode råd og svar på dine spørgsmål

    Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har andre spørgsmål i forbindelse med vores ydelser.

    Uforpligtende forespørgsel på organisationsudvikling

    Kontakt os med dine spørgsmål eller book et uforpligtende møde. Vi bestræber os altid på at svare på henvendelser inden for to hverdage.

    vælg hvilken ydelse din henvendelse drejer sig om

      CVR. : 27027636 | Telefon : (+45) 21643716
      Svinget 5, DK-2300 København S

      Send mig en besked i kontaktformularen eller giv mig et ring. Hvis din henvendelse handler specifikt om en af mine ydelser, anbefaler jeg, at du benytter formularen nederst på siderne:

        Privatlivspolitik

        Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold. Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies (se vejledning) og undlade videre brug af websitet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

        Cookies

        Websitet anvender “cookies”, der er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger og udføre statistik. Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks. virus. Hjemmesiden benytter cookies fra:

        Google Analytics (statistik)
        Wistia (video)

        Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Se vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering

        Hvis du sletter eller blokerer cookies kan du risikere, at websitet ikke fungerer optimalt samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

        Personoplysninger

        Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold eller øvrig brug af services via websitet.

        Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger:

        • Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon,
        • Dit IP-nummer,
        • Geografisk placering
        • hvilke sider du klikker på (interesser).

        I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, virksomhedsnavn mm. Det vil typisk være i forbindelse med henvendelse via én af hjemmesidens kontaktformularer.

        Sikkerhed

        Vi behandler dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven. Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant.

        Formål

        Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og til at optimere vores services og indhold. Oplysningerne kan desuden bruges til at svare på din henvendelse/forespørgsel.

        Periode for opbevaring

        Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

        Videregivelse af oplysninger

        Data om din brug af websitet, videregives til tredjeparter - primært Google Analytics - i det omfang disse oplysninger er kendt. Du kan se hvilke tredjeparter, der er tale om, i afsnittet om “Cookies” ovenfor. Oplysningerne anvendes til statistik.

        Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

        Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

        Indsigt og klager

        Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig i et almindeligt format (dataportabilitet). Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: info@bonafiderecords.dk. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet. Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til ovennævnte e-mailadresse.

        Udgiver

        Websitet clausfrovin.com ejes og publiceres af:

        Bona Fide Records
        v/ Claus Frovin
        Svinget 5, 4. th.
        2300 København S
        Telefon: 21643716
        Email: info@bonafiderecords.dk

        Accepter hjemmesidens brug af cookies ved at trykke på OK og/eller læs vores privatlivspolitik